کسب درآمد از اینترنت

کسب درآمد از یوتیوب کسب درآمد ارزی

۴ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

مراحل راه اندازی فروشگاه اینترنتی

ثبت سایت در گوگلایجاد یک وب سایت فروشگاهی از مراحل مختلفی تشکیل می‌شود و باید در هر کدام از آنها نهایت دقت را داشته باشید. این موضوع در نتیجه نهایی کار شما تأثیر بسیار چشمگیری خواهد داشت. ه سادگی و با کمترین هزینه می‌توانید از فروشگاه ساز آنلاین سرورپارس استفاده کنید. فروشگاه ساز یک پلتفرم آنلاین برای فروش اینترنتی محصولات با نام انحصاری شما در اختیارتان قرار می‌دهند. مزیت مهم سایت ساز علاه بر هزینه کم، عدم نیاز به مهارت است. به همین دلیل سعی می‌کنم در ادامه این مطلب همزمان با معرفی مراحل مختلف طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، ارتباط آن را با یک فروشگاه فیزیکی نیز نشان دهم.

طبیعتاً زمانی که بخواهیم یک فروشگاه در یک نقطه از شهر ایجاد کنیم، به دنبال محلی می‌گردیم که بیشترین تردد را داشته باشد و افراد مختلف به آن دسترسی داشته باشند. در مورد طراحی سایت فروشگاه اینترنتی نیز باید همین روند را دنبال کنیم و گام اول را انتخاب ‌هاست و فضای میزبانی (Host) مناسب در نظر بگیریم.

انتخاب یک‌هاست مناسب از این جهت اهمیت دارد که سرعت وب سایت، پشتیبانی از حجم اطلاعات بارگذاری شده، امنیت وب سایت، پاسخگویی و پشتیبانی و سایر موارد مرتبط با فروشگاه آنلاین در این زمینه تغییر می‌کند.

گزینه‌های مختلفی برای انتخاب ‌هاست وجود دارد که انتخاب هر کدام از آنها به سطح انتظار شما از فروشگاه بستگی دارد. معمولاً شرکت‌هایی که در حوزه ارائه ‌هاست به مخاطبان خود فعالیت دارند، به آنها توصیه می‌کنند که در ابتدای کار از فضای کمتری استفاده کنند که هزینه کمتری برای آنها داشته باشد؛

اما در مراحل بعدی طبیعتاً با افزایش تعداد مراجعه کنندگان به فروشگاه اینترنتی و حجم اطلاعات، محصولات و دیتای ورودی شما، به فضای میزبانی یا هاست بیشتری نیاز خواهید داشت که مجبور به پرداخت هزینه‌های ماهیانه یا سالیانه بیشتری خواهید بود.

طبیعتاً در هر حوزه‌ای که می خواهید فروشگاه اینترنتی خود را بسازید، باید یک اسم متناسب و جذاب انتخاب کنید که با زمینه فعالیت شما در ارتباط باشد و مشتری به راحتی بتواند با آن ارتباط برقرار کند. در حقیقت اسم فروشگاه به عنوان یک شناسنامه یا یک کارت ویزیت برای کسب و کار ما محسوب می‌شود که می‌تواند نقش مهمی در معرفی و جذب مشتریان به فروشگاه داشته باشد.

این مرحله به عنوان انتخاب دامنه (Domain) با استفاده از یک شرکت ثبت کننده دامنه شناخته می‌شود، که اسم شما را تحت عناوین مختلف ثبت کرده و از این لحظه به بعد فروشگاه اینترنتی با این عنوان شناخته می‌شود. انتخاب دامنه و استراتژی‌های مربوط به کسب و کار اینترنتی مبحث بسیار پیچیده‌ای است که از این حوزه خارج است و ما چندان به آن نمی‌پردازیم

 

حالا که فضای میزبانی (Host) و دامنه (Domain) لازم را برای فروشگاه خود انتخاب کرده‌ایم و حجم هاست و نام دامنه خود را با توجه به انتظار خود از سطح بازار، موضوع فروشگاه، تعداد کالاهای فروشگاه و... در نظر گرفته‌ایم، باید به سراغ ایجاد و ساخت نمای داخلی فروشگاه برویم.

در مورد فروشگاه اینترنتی و وبسایت های فروشگاهی، این مرحله به عنوان انتخاب یک cms یا سیستم مدیریت محتوا شناخته می‌شود که یک انتخاب فوق العاده مهم است. ولی در عین حال، احتمالاً برای افراد تازه کار چندان ساده نیست. به طور مثال کسانی که دوست دارند یک فروشگاه فیزیکی شیک و مشتری پسند داشته باشند، معمولاً از طراحان دکوراسیون برای فضای داخلی فروشگاه فیزیکی استفاده می‌کنند.

اما در مورد طراحی سایت فروشگاه اینترنتی این مرحله به صورت خرید سایت ساز و فروشگاه ساز یا استفاده از سیستمی رایگان بدون پشتیبانی معرفی می‌شود که تقریباً بخش اصلی هزینه راه اندازی سایت را شامل می‌شود. در زمان انتخاب سیستم مدیریت محتوا یا فروشگاه ساز آنلاین باید توجه کنید که امکانات مهم همچون درج محصول، مطلب، مقاله، نظر کاربران، مقایسه محصو، فرم ساز و سایر موارد دلخواه شما وجود داشته باشد و از لحاظ گرافیکی نیز قالب های زیبایی برای ویترین مخاطبان شما داشته باشد تا جذابیت استفاده از فروشگاه اینترنتی را همچون ویترین و دکوراسیون فروشگاه فیزیکی افزایش دهد.

حتما به اینکه چه فروشگاهی راه اندازی کنید، چه محصولاتی را ارائه دهید و چه شرایطی برای ارائه محصول داشته باشید فکر کرده اید. ولی اگر هیچ ذهنیتی از فروشگاه خود ندارید، دست بکار شوید و به محصول یا محصولات مورد علاقه برای ارائه خود فکر کنید و سپس از این آموزش ساخت سایت فروشگاهی استفاده کنید.

پیش از اقدام به ساخت فروشگاه اینترنتی، در ابتدا، تصمیم بگیرید قصد دارید دقیقا چه چیزی را به فروش برسانید. برای اینکه بهتر بتوانید قدم اول را طی کنید، بهتر است به سوالات زیر پاسخ دهید:

  • آیا محصولات شما فیزیکی هستند و باید برای مشتری ارسال شوند؟
  • آیا در خصوص نحوه تحویل محصول به مشتری، تصمیم‌گیری کرده‌اید؟
  • آیا برای تمامی محصولات خود باید یک انبار کامل داشته باشید؟
  • قصد دارید انواع متنوعی از محصولات را به فروش برسانید، یا اینکه بر روی محصولات خاصی فعالیت می‌کنید؟
  • مشتریان شما از چه گروهی هستند؟
  • قبل از ساخت فروشگاه اینترنتی یا آنلاین، می‌توانید محصولات خود را در سایت‌های فروشگاهی بزرگ، بصورت واسطه جهت فروش قرار دهید و نحوه بازخورد مشتریان را بررسی کنید.
  • محصول ارائه شده شما مورد استقبال عموم مردم قرار میگیرد یا فقط قشری خاص را شامل می شود؟

نکته: بعد از پاسخ به سوالات بالا، رقبای خود را ارزیابی کنید. آنها را بشناسید و پتانسیل فروش خود در فروشگاه اینترنتی را اندازه گیری کنید.

با این‌حال، بهتر است قبل از ورود به عرصه فروش، رقبا را کمی بیشتر بشناسید.

 

- محصول خود را شناختید، حالا ایده ساخت سایت فروشگاهی را پخته‌تر کنید

آیا شما به مغازه ای که نام و نشانی ندارد و فقط یک سری محصول در پشت ویترین چیده است، اعتماد می کنید؟ در مورد فروشگاه اینترنتی هم همین موضوع صادق است. پس برای حرفه خود ارزش قائل باشید و نام تجاری با برند خود را انتخاب کنید. نامی انتخاب کنید که در ذهن مشتری باقی بماند و در عین حال با بیزینسی که در حال راه اندازی فروشگاه اینترنتی آن هستید مرتبط باشد.

این نام برای شما همیشگی است، پس نامی را انتخاب کنید که همیشه برایتان تازگی داشته باشد.

در خصوص این مورد، کمی ‌در بازار جستجو و مشتریان هدف خود را مشخص نمایید. حتی در ابتدا می‌توانید، ایده خود را با دوستان و خانواده خود در میان بگذارید و نظرات افراد مختلف با سلیقه‌های متفاوت را، بسنجید.

 

بعد از آنکه نام خود را انتخاب کردید، نوبت آن رسیده که در بابره محصولات مسیر راهی طولانی طراحی کنید. یعنی چی؟

مثلا می‌توانید در ابتدا با پاسخ به این سوالات کار خود را آغاز کنید:

  • چه چیزی باعث می‌شود محصولات شما در میان دیگر محصولات، برجسته‌تر شوند؟
  • چه مشکلات اساسی را در محصول خود، برطرف کرده‌اید?
  • نحوه تحویل محصولات به مشتری، چگونه است؟
  • آیا محصولات شما، قابل عرضه در یک فروشگاه اینترنتی هستند؟

این سوالات به شما کمک میکند تا نیازمندی های فروشگاه اینترنتی خود را بیابید و به راحتی به این سوال پاسخ دهید که چگونه آنلاین شاپ بزنیم .

 

نام دامنه همان نام مغازه شما در فروشگاه فیزیکی به حساب می اید. در واقع نام سایت شماست و مشتریان با وارد کردن آن در مرورگر سیستم یا گوشی همراه خود، وارد سایت شما می‌شوند. نامی برای سایت خود انتخاب کنید، که کوتاه و منحصربه‌فرد باشد و بتوان به راحتی آن را به خاطر سپرد. برای خرید دامنه، به سراغ شرکت‌های ثبت دامنه بروید و با بررسی نام‌های مختلف، نام مناسبی را ثبت کنید.

در هنگام ثبت دامنه، کمی خلاقیت به خرج دهید و نامی را انتخاب کنید که متناسب با کسب­ و­کار شما باشد.

یک هاست خریداری کنید

هر مغازه ای در مکانی فیزیکی قرار دارد. هاست یا میزبانی وب سایت شما هم حکم همان مکان فیزیکی را دارد. هاست، فضایی است که کل اطلاعات سایت شما بر روی آن قرار می‌گیرد، تا به‌واسطه آن، همه بتوانند سایت شما را مشاهده کنند.

 

شاید شما هم مثل خیلی از افراد دیگه، وقتی به یک سایت یا فروشگاه آنلاین در اینترنت برخورد می‌کنید، خیلی سریع ایده ساخت فروشگاه اینترنتی به ذهنتون بیاد و به فکر ساختش باشید. شکی نیست که علت اصلی به وجود اومدن اکثر سایت‌های فروشگاهی همین مسئله بوده باشه. بنابراین شروع به جستجو در اینترنت برای آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی رایگان می‌کنید و با حجم بسیار زیادی از مقالات و روش‌های گوناگونی که برای ساخت سایت فروشگاهی وجود داره، مواجه می‌شوید. این مسئله باعث سردرگمی شما شده و مات و مبهوت در بین انتخاب گزینه‌های بسیار زیادی که برای انتخاب سیستم فروشگاه ساز اینترنتی وجود داره خواهید موند.

۳۰ آبان ۰۰ ، ۲۱:۵۴
محمد عابدینی

قیمت سایت فروشگاهی

قیمت سایت فروشگاهی در طراحی وب ایرانیان را مقایسه نمایید.

پایینترین هزینه در اجرا و طراحی اختصاصی سایت فروشگاهی را از ما بخواهید.

ساخت فروشگاه اینترنتی حرفه ای آسانتر از همیشه: ساخت وبسایت فروشگاهی مدرن با امکانات متنوع تخصص ماست.با کمک طراحی وب ایرانیان شما قادر خواهید بود به سادگی و با پایینترین هزینه وبسایت فروشگاهی مدرن خود را راه اندازی نمایید.
ازآنجایی که ماهرگز برای طراحی فروشگاه های اینترنتی ازنرم افزارهای کد باز و با امنیت بسیار پایین همچون وردپرس و جوملا و پرستا و … استفاده نمی نماییم و سهولت کار با فروشگاه اینترنتی در عین امنیت بالا و امکانات متنوع همیشه تنها هدف ما بوده است تمامی بخشهای فروشگاه بخصوص در پنل مدیریتی به نحوی آماده شده اند که برخلاف وردپرس و … کار با این بخشها و مدیریت فروشگاه بسیار ساده شده است.

چگونه فروش اینترنتی خوبی داشته باشیم؟

اینکه چگونه فروش اینترنتی خوبی داشته باشیم پرسشی است که شاید برای همه دارندگان وبسایتهای فروش و یا صفحات اینستاگرامی پیش بیاید.

تمامی مدیران کسب و کارهای آنلاین به دنبال جذب بازدیدکننده بیشتر و تبدیل بینندگان سایت به مشتری بالفعل هستند . اما چه درصدی از آنها موفق می‌شوند ؟ در این میان مدیری موفق است که از تکنیک های فروش صحیح آگاه بوده و از آنها استفاده کند.در این مقاله به برخی نکات مهم که پاسخ این پرسش میباشند را مطرح می کنیم.

چگونه فروش آنلاین موفقی داشته باشیم ؟

مواردی که در زیر بیان میشوند هم شامل فروش محصولات فیزیکی و مجازی و هم ارائه خدمات میباشد.

اولین قدم در فروش آنلاین موفق ، بازاریابی به شکل صحیح و با راندمان بالا میباشد. بازاریابی موفق شامل جذب کاربر و سپس تبدیل آن به مشتری و در گام بعدی حفظ مشتری و تبدیل آن به مشتری وفادار میباشد.بازاریابی اصولی شامل چند اصل مهم و کلیدی میباشد که نادیده گرفتن هر یک از این موارد میتواند در روند بازاریابی ایجاد اشکال نماید.

۱. در بازاریابی حرفه ای شیوه بازاریابی محصولات و خدمات شما می بایست به گونه ای باشد که در کاربر احساس نیاز را ایجاد نماید.

اینکه مشتری قانع شود که به محصولات شما و یا خدماتی که ارائه می کنید نیازمند است.این احساس نیاز خود شامل چندین مدل کلی میباشد که شرکتهای بزرگ حتی احساسات مشتری را نیز هدف میگیرند.

به نوعی در مشتری حس وفاداری به برند خود را ایجاد می نمایند.و مشتری نیز باید احساس کند که واقعا” به محصول یا خدمات شما نیازمند است.

۲. شما می بایست کاملا” در رابطه با محصولات و خدماتی که ارائه می کنید اطلاعات داشته باشید.اپراتوری که مسئول پاسخگویی به مشتریان شماست می بایست تمامی جزئیات محصولات و خدمات را به خوبی بشناسد و باید آماده پاسخ به هر سوالی در مورد محصول باشد.

اگر مشتری نیازمند اطلاعاتی شود و بازاریاب در پاسخ به آن ضعف نشان دهد بازاریابی عملاً بی‌نتیجه خواهد بود. کم نیستند شرکتهایی که بخاطر استفاده از اپراتورهای بی حوصله و بدون اطلاعات کافی با مشکلات جدی در فروش مواجه هستند.

۳. رابطه میان کسب و کار شما با مشتریان. این رابطه می بایست به گونه ای باشد که مشتریان همیشه دسترسی مورد نیاز با بخش فروش یا پشتیبانی شما داشته باشند.

چگونه فروش اینترنتی خوبی داشته باشیم

۴. داشتن وبسایتی به عنوان مرجع برای کسب و کار شما: بر کسی پوشیده نیست که در دنیای امروز نبود یک وبسایت معرفی و فروش محصولات برای یک شرکت به آسانی باعث میشود تا درصد زیادی از مشتریان حتی با محصولات شما آشنا نشوند و به همان نسبت نیز منجر به کاهش فروش شدید خواهد شد. شاید هیچ چیز مهم تر از داشتن یک سایت فروش و یا معرفی محصولات و خدمات نباشد.رتبه و جایگاه وبسایت شما در نتایج جستجو در این میان بسیار تعیین کننده است.طبیعتا” سایتی که محصولاتی مشابه محصولات شما ارائه می نماید و در سرچ کلمات نیز در رتبه بالتری قرار دارد میزان فروش بسیار بیشتری را تجربه خواهد کرد.فروشگاه ساز طراحی وب ایرانیان بهترین گزینه جهت ساخت و راه اندازی سایت فروش و معرفی محصولات میباشد که در کوتاهترین زمان بدون هیچ هزینه اضافی در صدر نتایج جستجو خواهید بود.

۲۹ آبان ۰۰ ، ۱۸:۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد عابدینی

راه اندازی فروشگاه آنلاین شما با مناسبترین هزینه

  • ساخت سایت فروشگاهی با هزینه مناسب .اصلا" نگران نباشید. از لحظه تصمیم گیری تا فروش محصولات لحظه به لحظه ما را در کنار خود خواهید داشت. ما سقفی برای مشاوره قائل نیستیم و شعار ما موفقیت در فروش آنلاین برای مشتریان ماست. توصیه می کنیم که قبل از هر تصمیمی ابتدا با کارشناسان ما در تماس باشید.برای ما بسیار مهم است که در هر قدم شانه به شانه در کنار شما تا رسیدن به هدف و موفقیت در فروش آنلاین در آنلاین شاپ شما در کنارتان باشیم.
  • کارشناسان ما در مورد تمامی جزئیات به شما مشاوره خواهند داد.اینکه نیازهای شما چیست، چه نوع فروشگاهی و چه مسیری برای بیشتر دیده شدن کالاهای شما در نظر گرفته شود، و مسائل کوچک و بزرگی که موفقیت در فروش آنلاین را برای شما تضمین نماید.سفارش سایت فروشگاهی خود را به ما بسپارید.
  • همه چیز به آسانی برای شما رقم خواهد خورد.شما تنها به مدیریت فروش اجناس بپردازید و بقیه کار را به ما بسپارید.
  • هدف شما دیده شدن اجناس شما در اینترنت و در نهایت فروشی موفقیت آمیز برای محصولاتتان میباشد.ما به آسانی با تجربه دو دهه راه اندازی وبسایتهای فروشگاهی این مهم را برای شما رقم میزنیم.
  • قدم دوم بعد از مشاوره با کارشناسان ما انتخاب پلن موردنظر و طراحی سایت فروش اینترنتی شما میباشد که توسط برنامه نویسان ما و بدون استفاده از نرم افزارهای آماده در مدت زمان مشخص به بهترین نحو ممکن و با پایینترین هزینه انجام خواهد شد.
  • جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://www.parsp.com مراجعه نمایید.
  • قیمت سایت فروشگاهی

    قیمت سایت فروشگاهی در وبسایتهای مختلف با تفاوت چشمگیر و تعرفه های متفاوت مطرح میشود.

    حال علت این میزان تفاوت در قیمت سایت فروشگاهی و هزینه های اعلام شده در چیست؟

    آیا صرفا” بالا بودن هزینه طراحی یک سایت به معنای کیفیت بالای طراحی آن سایت میباشد؟

    در این مقاله به بررسی این موضوع میپردازیم:

    قیمت سایت فروشگاهی وردپرسی

    راه اندازی سایت فروشگاهی وردپرسی چه میزان هزینه دارد؟

    این دسته از فروشگاههای اینترنتی هم توسط شما قابل نصب و راه اندازی هستند هم توسط اشخاص و شرکتهایی که در رابطه با راه اندازی وبسایتهای وردپرسی فعالیت دارند.

    همزمان با راه اندازی وبسایت شما توسط وردپرس ابتدا می بایست پلاگینهای مورد نیاز برای تبدیل سایت وردپرسی به فروشگاه آنلاین را هم نصب نمایید.در واقع ابتدا نصب وردپرس انجام میشود سپس تبدیل به ووکامرس و سپس اضافه سازی پلاگینهای دیگری که برای انجام تراکنشهای مالی در سایت و سایر امکانات فروشگاهی مورد نیاز هستند.

    البته برای اینکه ظاهر وبسایت شما هم ظاهر جذابی باشد حتما” نیاز است تا همزمان از قالبهای رایگان و یا خریدنی فروشگاهی موجود در وبسایتهای مختلف استفاده نمایید.

    از آنجایی که وردپرس یک نرم افزار کد باز و رایگان عمومی هست و تمامی مسیرهای مربوط به توابع و نحوه برنامه نویسی و … برای تمامی برنامه نویسان و هکرها در سراسر دنیا کاملا” مشخص است باعث میشود تا به عنوان یک نقطه ضعف بسیار بزرگ در امنیت سایت فروشگاهی محسوب شود.

    توصیه میشود برای راه اندازی یک سایت فروشگاهی حرفه ای بخصوص زمانیکه تصمیم جدی گرفته اید از نرم افزارهای تجاری که مختص راه اندازی فروشگاه اینترنتی برنامه نویسی شده اند استفاده نمایید.

    قیمت سایت فروشگاهی

    قیمت سایت فروشگاهی تجاری

    هزینه های راه اندازی سایت فروشگاهی در نسخه تجاری و اختصاصی به چه شکل است؟

    قیمت سایتهای فروشگاهی که از پایه و بدون تکیه بر نرم افزارهای کد باز همانند وردپرس راه اندازی میشوند دو حالت کلی را شامل میشود:

    ۱.زمانی که سایت تنها مختص شما و به سفارش شما کدنویسی شده است و هیچ وبسایت دیگری از آن استفاده نکرده است.که در این حالت طراحی سایت فروشگاهی شما ماهها بطول می انجامد و پس از این مدت نیز مراحل تست و رفع باگ و .. تا اجرایی شدن پروژه در مجموع روند زمانبر و با هزینه بالایی خواهد بود.

    متاسفانه مشاهده میشود که بسیاری از شرکتهای طراحی سایت با عنوان کردن این موضوع که طراحی اختصاصی وبسایت شما را انجام داده اند اقدام به دریافت هزینه های نجومی از کاربران می نمایند و ظرف ۱۵ روز الی ۱ ماه نیز سایت شما را آماده می نمایند! حال آنکه مدت زمان مورد نیاز جهت کدنویسی از پایه جهت یک سایت فروشگاهی ایده آل با امکانات متوسط چندین ماه و هزینه انجام این کار نیز هزینه بسیار بالایی میباشد. و با این ترفند اقدام به دریافت چندین برابر هزینه میکنن

    ۲.زمانی که شرکت طراح از قبل اقدام به کدنویسی نرم افزار ساخت فروشگاه اینترنتی خود کرده و پس از مراجعه کاربران جهت راه اندازی سایت فروشگاهی نسخه ای از نرم افزار را برای کاربر مورد نظر نصب و اجرا می نماید و به این شکل هزینه کدنویسی بین تمامی کاربران به اصطلاح سرشکن و تقسیم میشود.

    مزیت این روش عدم استفاده از نرم افزارهای کد باز ، در اختیار داشتن سایتی اختصاصی که کار با آن بسیار آسان است ، همچنین هزینه بسیار مناسب و امنیت بسیار بالا میباشد.قیمت طراحی اینگونه سایتها بسیار متعادل میباشد.

    نرم افزار ساخت فروشگاه اینترنتی شرکت طراحی وب ایرانیان از این دسته میباشد.ظاهر سایتهای کاربران بنابه داینامیک بودن قالبها با یکدیگر متفاوت بوده و امکانات سایت شما نیز همیشه در صدر امکانات یک سایت فروشگاهی خواهد بود.

۲۹ آبان ۰۰ ، ۱۸:۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد عابدینی

ساخت سایت فروشگاهی

ساخت سایت فروشگاهی مستقل شما توسط فروشگاه ساز طراحی وب ایرانیان در کوتاهترین زمان ممکن انجام خواهد شد و پس از سفارش راه اندازی فروشگاه اینترنتی بلافاصله مراحل راه اندازی فروشگاه اینترنتی شما آغاز میشود.بلافاصله پس از ساخت سایت فروشگاهی شما امکان ثبت سفارش مشتریان شما در سایت از طریق درگاه پرداخت اینترنتی و یا سایر روشهای مورد نظر شما فراهم میباشد.سفارش فروشگاه اینترنتی اختصاصی و آماده به کار بهترین راهکار شروع فروش آنلاین محصولات شماست. شما میتوانید جهت راه اندازی سایت فروش خود و دریافت مشاوره رایگان همین امروز با ما تماس بگیرید تا پاسخگوی تمام ابهامات شما در این رابطه باشیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت شرکت طراحی وب ایرانیان به آدرس https://www.parsp.com مراجعه نمایید.

سفارش سایت فروشگاهی اولین قدمی است که می بایست برای راه اندازی وبسایت فروش خود انجام دهید.

پس از سفارش راه اندازی سایت فروشگاهی اقدامات اولیه جهت انتخاب نام دامین یا همان آدرس اینترنتی شما انجام میشود.

همزمان با انتخاب نام دامنه و انجام مراحل اتصال دامنه به هاست بستر مورد نیاز جهت پیاده سازی وبسایت فروشگاهی شما آماده میشود تا وبسایت فروشگاهی شما بر روی دامین انتخاب شده اجرا شود.

پس از نصب و راه اندازی فروشگاه اینترنتی شما فایلهای راهنما جهت آشنایی با بخشهای مختلف منو مدیریت در اختیار شما قرار داده میشود.همکاران بخش پشتیبانی نیز در هر قدم در کنار شما خواهند بود تا در کمترین زمان بتوانید بهره برداری از فروشگاه اینترنتی خود را آغاز نمایید.

همزمان با درج محصولات و دسته بندیها در وبسایت که بسیار ساده میباشد مراحل اخذ نماد اعتماد الکترونیک و درگاه بانکی وبسایت شما نیز انجام خواهد شد.

سفارش سایت فروشگاهی

همچنین شما قادر خواهید بود علاوه بر امکان فروش محصولات از طریق موتورهای جستجوگر محصولات خود را در وبسایت و اپلیکیشن ترب و ایمالز نیز برای مشاهده عموم فعال نمایید.برای این کار نیاز نیست تا تنظیم خاصی انجام دهید.

همه چیز را به ما بسپارید.از راه اندازی فروشگاه آنلاین تا فعالسازی نماد و درگاه و اتصال به ترب و ایمالز و ایندکس محصولات شما در موتورهای جستجوگر همانند گوگل … در هیچ مرحله ای تنها نخواهید بود

 

سفارش سایت فروشگاهی حرفه ای

از آنجا که ما یکی از پیشگامان راه اندازی سایتهای فروشگاهی در ایران می باشیم و نزدیک به دو دهه فعالیت مستمر در این حوزه داشته ایم توانسته ایم در آپدیتهای مختلف امکانات بیشماری را در فروشگاههای اینترنتی راه اندازی شده اضافه نماییم ، و از این نظر بیشترین امکانات برای یک سایت فروشگاهی حرفه ای را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

مشتریان ما که از سال ۱۳۸۳ از خدمات راه اندازی سایت فروشگاهی ما استفاده کرده اند همچنان تنها با تمدید دامنه و هاست در حال استفاده از وبسایت فروشگاهی خود هستند و هزینه راه اندازی بصورت یک مرتبه دریافت بوده است.امکان ارتقاء امکانات وبسایت فروشگاهی و بروز رسانی به نسخه های جدیدتر نیز همیشه فراهم میباشد.

 

بلافاصله پس از سفارش سایت فروشگاهی مراحل راه اندازی و ساخت فروشگاه اینترنتی شما آغاز میگردد.

جهت سفارش اینجا را کلیک نمایید.

یکی از نقاط مثبت بسیار مهم در فروشگاههای راه اندازی توسط شرکت طراحی وب ایرانیان سئوی بسیار عالی سایتهای راه اندازی شده میباشد.به نحوی که بدون هیچ هزینه اضافه و تنها با رعایت کردن اصولی که همکاران بخش پشتیبانی ما برای شما توضیح میدهند به آسانی خواهید توانست تا بازدید بالایی را برای محصولات فروشگاه اینترنتی خود از موتورهای جستجوگر بخصوص گوگل داشته باشید و این به معنای راندمان بالای فروش محصولات توسط فروشگاه ساز طراحی وب ایرانیان میباشد.

 

۲۹ آبان ۰۰ ، ۱۸:۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد عابدینی