• ساخت سایت فروشگاهی با هزینه مناسب .اصلا" نگران نباشید. از لحظه تصمیم گیری تا فروش محصولات لحظه به لحظه ما را در کنار خود خواهید داشت. ما سقفی برای مشاوره قائل نیستیم و شعار ما موفقیت در فروش آنلاین برای مشتریان ماست. توصیه می کنیم که قبل از هر تصمیمی ابتدا با کارشناسان ما در تماس باشید.برای ما بسیار مهم است که در هر قدم شانه به شانه در کنار شما تا رسیدن به هدف و موفقیت در فروش آنلاین در آنلاین شاپ شما در کنارتان باشیم.
  • کارشناسان ما در مورد تمامی جزئیات به شما مشاوره خواهند داد.اینکه نیازهای شما چیست، چه نوع فروشگاهی و چه مسیری برای بیشتر دیده شدن کالاهای شما در نظر گرفته شود، و مسائل کوچک و بزرگی که موفقیت در فروش آنلاین را برای شما تضمین نماید.سفارش سایت فروشگاهی خود را به ما بسپارید.
  • همه چیز به آسانی برای شما رقم خواهد خورد.شما تنها به مدیریت فروش اجناس بپردازید و بقیه کار را به ما بسپارید.
  • هدف شما دیده شدن اجناس شما در اینترنت و در نهایت فروشی موفقیت آمیز برای محصولاتتان میباشد.ما به آسانی با تجربه دو دهه راه اندازی وبسایتهای فروشگاهی این مهم را برای شما رقم میزنیم.
  • قدم دوم بعد از مشاوره با کارشناسان ما انتخاب پلن موردنظر و طراحی سایت فروش اینترنتی شما میباشد که توسط برنامه نویسان ما و بدون استفاده از نرم افزارهای آماده در مدت زمان مشخص به بهترین نحو ممکن و با پایینترین هزینه انجام خواهد شد.
  • جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://www.parsp.com مراجعه نمایید.
  • قیمت سایت فروشگاهی

    قیمت سایت فروشگاهی در وبسایتهای مختلف با تفاوت چشمگیر و تعرفه های متفاوت مطرح میشود.

    حال علت این میزان تفاوت در قیمت سایت فروشگاهی و هزینه های اعلام شده در چیست؟

    آیا صرفا” بالا بودن هزینه طراحی یک سایت به معنای کیفیت بالای طراحی آن سایت میباشد؟

    در این مقاله به بررسی این موضوع میپردازیم:

    قیمت سایت فروشگاهی وردپرسی

    راه اندازی سایت فروشگاهی وردپرسی چه میزان هزینه دارد؟

    این دسته از فروشگاههای اینترنتی هم توسط شما قابل نصب و راه اندازی هستند هم توسط اشخاص و شرکتهایی که در رابطه با راه اندازی وبسایتهای وردپرسی فعالیت دارند.

    همزمان با راه اندازی وبسایت شما توسط وردپرس ابتدا می بایست پلاگینهای مورد نیاز برای تبدیل سایت وردپرسی به فروشگاه آنلاین را هم نصب نمایید.در واقع ابتدا نصب وردپرس انجام میشود سپس تبدیل به ووکامرس و سپس اضافه سازی پلاگینهای دیگری که برای انجام تراکنشهای مالی در سایت و سایر امکانات فروشگاهی مورد نیاز هستند.

    البته برای اینکه ظاهر وبسایت شما هم ظاهر جذابی باشد حتما” نیاز است تا همزمان از قالبهای رایگان و یا خریدنی فروشگاهی موجود در وبسایتهای مختلف استفاده نمایید.

    از آنجایی که وردپرس یک نرم افزار کد باز و رایگان عمومی هست و تمامی مسیرهای مربوط به توابع و نحوه برنامه نویسی و … برای تمامی برنامه نویسان و هکرها در سراسر دنیا کاملا” مشخص است باعث میشود تا به عنوان یک نقطه ضعف بسیار بزرگ در امنیت سایت فروشگاهی محسوب شود.

    توصیه میشود برای راه اندازی یک سایت فروشگاهی حرفه ای بخصوص زمانیکه تصمیم جدی گرفته اید از نرم افزارهای تجاری که مختص راه اندازی فروشگاه اینترنتی برنامه نویسی شده اند استفاده نمایید.

    قیمت سایت فروشگاهی

    قیمت سایت فروشگاهی تجاری

    هزینه های راه اندازی سایت فروشگاهی در نسخه تجاری و اختصاصی به چه شکل است؟

    قیمت سایتهای فروشگاهی که از پایه و بدون تکیه بر نرم افزارهای کد باز همانند وردپرس راه اندازی میشوند دو حالت کلی را شامل میشود:

    ۱.زمانی که سایت تنها مختص شما و به سفارش شما کدنویسی شده است و هیچ وبسایت دیگری از آن استفاده نکرده است.که در این حالت طراحی سایت فروشگاهی شما ماهها بطول می انجامد و پس از این مدت نیز مراحل تست و رفع باگ و .. تا اجرایی شدن پروژه در مجموع روند زمانبر و با هزینه بالایی خواهد بود.

    متاسفانه مشاهده میشود که بسیاری از شرکتهای طراحی سایت با عنوان کردن این موضوع که طراحی اختصاصی وبسایت شما را انجام داده اند اقدام به دریافت هزینه های نجومی از کاربران می نمایند و ظرف ۱۵ روز الی ۱ ماه نیز سایت شما را آماده می نمایند! حال آنکه مدت زمان مورد نیاز جهت کدنویسی از پایه جهت یک سایت فروشگاهی ایده آل با امکانات متوسط چندین ماه و هزینه انجام این کار نیز هزینه بسیار بالایی میباشد. و با این ترفند اقدام به دریافت چندین برابر هزینه میکنن

    ۲.زمانی که شرکت طراح از قبل اقدام به کدنویسی نرم افزار ساخت فروشگاه اینترنتی خود کرده و پس از مراجعه کاربران جهت راه اندازی سایت فروشگاهی نسخه ای از نرم افزار را برای کاربر مورد نظر نصب و اجرا می نماید و به این شکل هزینه کدنویسی بین تمامی کاربران به اصطلاح سرشکن و تقسیم میشود.

    مزیت این روش عدم استفاده از نرم افزارهای کد باز ، در اختیار داشتن سایتی اختصاصی که کار با آن بسیار آسان است ، همچنین هزینه بسیار مناسب و امنیت بسیار بالا میباشد.قیمت طراحی اینگونه سایتها بسیار متعادل میباشد.

    نرم افزار ساخت فروشگاه اینترنتی شرکت طراحی وب ایرانیان از این دسته میباشد.ظاهر سایتهای کاربران بنابه داینامیک بودن قالبها با یکدیگر متفاوت بوده و امکانات سایت شما نیز همیشه در صدر امکانات یک سایت فروشگاهی خواهد بود.