ساخت سایت فروشگاهی مستقل شما توسط فروشگاه ساز طراحی وب ایرانیان در کوتاهترین زمان ممکن انجام خواهد شد و پس از سفارش راه اندازی فروشگاه اینترنتی بلافاصله مراحل راه اندازی فروشگاه اینترنتی شما آغاز میشود.بلافاصله پس از ساخت سایت فروشگاهی شما امکان ثبت سفارش مشتریان شما در سایت از طریق درگاه پرداخت اینترنتی و یا سایر روشهای مورد نظر شما فراهم میباشد.سفارش فروشگاه اینترنتی اختصاصی و آماده به کار بهترین راهکار شروع فروش آنلاین محصولات شماست. شما میتوانید جهت راه اندازی سایت فروش خود و دریافت مشاوره رایگان همین امروز با ما تماس بگیرید تا پاسخگوی تمام ابهامات شما در این رابطه باشیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت شرکت طراحی وب ایرانیان به آدرس https://www.parsp.com مراجعه نمایید.

سفارش سایت فروشگاهی اولین قدمی است که می بایست برای راه اندازی وبسایت فروش خود انجام دهید.

پس از سفارش راه اندازی سایت فروشگاهی اقدامات اولیه جهت انتخاب نام دامین یا همان آدرس اینترنتی شما انجام میشود.

همزمان با انتخاب نام دامنه و انجام مراحل اتصال دامنه به هاست بستر مورد نیاز جهت پیاده سازی وبسایت فروشگاهی شما آماده میشود تا وبسایت فروشگاهی شما بر روی دامین انتخاب شده اجرا شود.

پس از نصب و راه اندازی فروشگاه اینترنتی شما فایلهای راهنما جهت آشنایی با بخشهای مختلف منو مدیریت در اختیار شما قرار داده میشود.همکاران بخش پشتیبانی نیز در هر قدم در کنار شما خواهند بود تا در کمترین زمان بتوانید بهره برداری از فروشگاه اینترنتی خود را آغاز نمایید.

همزمان با درج محصولات و دسته بندیها در وبسایت که بسیار ساده میباشد مراحل اخذ نماد اعتماد الکترونیک و درگاه بانکی وبسایت شما نیز انجام خواهد شد.

سفارش سایت فروشگاهی

همچنین شما قادر خواهید بود علاوه بر امکان فروش محصولات از طریق موتورهای جستجوگر محصولات خود را در وبسایت و اپلیکیشن ترب و ایمالز نیز برای مشاهده عموم فعال نمایید.برای این کار نیاز نیست تا تنظیم خاصی انجام دهید.

همه چیز را به ما بسپارید.از راه اندازی فروشگاه آنلاین تا فعالسازی نماد و درگاه و اتصال به ترب و ایمالز و ایندکس محصولات شما در موتورهای جستجوگر همانند گوگل … در هیچ مرحله ای تنها نخواهید بود

 

سفارش سایت فروشگاهی حرفه ای

از آنجا که ما یکی از پیشگامان راه اندازی سایتهای فروشگاهی در ایران می باشیم و نزدیک به دو دهه فعالیت مستمر در این حوزه داشته ایم توانسته ایم در آپدیتهای مختلف امکانات بیشماری را در فروشگاههای اینترنتی راه اندازی شده اضافه نماییم ، و از این نظر بیشترین امکانات برای یک سایت فروشگاهی حرفه ای را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

مشتریان ما که از سال ۱۳۸۳ از خدمات راه اندازی سایت فروشگاهی ما استفاده کرده اند همچنان تنها با تمدید دامنه و هاست در حال استفاده از وبسایت فروشگاهی خود هستند و هزینه راه اندازی بصورت یک مرتبه دریافت بوده است.امکان ارتقاء امکانات وبسایت فروشگاهی و بروز رسانی به نسخه های جدیدتر نیز همیشه فراهم میباشد.

 

بلافاصله پس از سفارش سایت فروشگاهی مراحل راه اندازی و ساخت فروشگاه اینترنتی شما آغاز میگردد.

جهت سفارش اینجا را کلیک نمایید.

یکی از نقاط مثبت بسیار مهم در فروشگاههای راه اندازی توسط شرکت طراحی وب ایرانیان سئوی بسیار عالی سایتهای راه اندازی شده میباشد.به نحوی که بدون هیچ هزینه اضافه و تنها با رعایت کردن اصولی که همکاران بخش پشتیبانی ما برای شما توضیح میدهند به آسانی خواهید توانست تا بازدید بالایی را برای محصولات فروشگاه اینترنتی خود از موتورهای جستجوگر بخصوص گوگل داشته باشید و این به معنای راندمان بالای فروش محصولات توسط فروشگاه ساز طراحی وب ایرانیان میباشد.